Kevin Borg tackade mig jätte mycket!

Kevin Borg gjorde det igen! Slog Sundsvall med storm och överraskade en liten flicka!

Hej! Självklart var jag(Emma) på plats tillsammans med min syster på hans mini konsert och signering. Bilder kommer senare. Konserten var GRYM! tro mig!

Det roliga var efter konserten och signeringen så fick vi en minut på oss att fota Kevin eftersom jag frågade han som presenterade Kevin om det fanns en möjlighet och det fick vi. Men nu kommer det roliga!! KEVIN KÄNDE IGEN MIG! Han pekade på mig och syster och log jätte mycket! Han kom fram till oss och frågade syrran om det var hon från street teamet men då sa syrran nej och pekade på mig. Jag blev röd som en tomat och sa att det var jag och då kramade han mig och tackade jätte mycket för sidan och all stöd och allting han får av oss. Betyder verkligen jätte mycket för mig. Jag fick inte bara en kram utan tre stycken!!!! Min syster är lite avis för hon fick bara en kram av kevin. *skratt*

Kevin tog också upp en liten flicka på scen.

men dagen var jätte kul! jag hade verkligen roligt men skämdes samtidigt för innan kevin kom på scen så skulle jag fotografera affirschen på kevin och han som presenterade Kevin sa i mikrofonen "Vänta, en ska fotografera" och sen posade han. Och självklart menade han mig för jag stog framför han bara några radera från scen. Det var verkligen pinsamt för alla vände sig om och kollade på mig. Men hej, jag fick en bild iaf på han. Haha! Jag visar alla bilder sen ^^


Puss och kram!

Emma
Ps. Mina bilder kommer senare :)


Idol-Kevin lockade storpublik till Birsta - Sundsvall




Idolvinnaren Kevin Borg framförde A hundred different ways, With every bit of me och Street lights från sitt nya album som släpptes i onsdags, under sitt besök i Birsta igår. – Det är jättekul att uppträda i Sundsvall inför så här stor publik. Jag hoppas att jag kan komma hit för en konsert någon gång, säger Kevin till ST.
Foto: Therese Hasselryd

Idol-Kevin lockade storpublik till Birsta


SUNDSVALL (ST) Idolvinnaren Kevin Borg lockade storpublik till Birsta City igår när han uppträdde och signerade sitt nya album, The Beginning.
– Det är jättekul att uppträda i Sundsvall inför så här stor publik. Jag hoppas att jag kan komma hit för en konsert någon gång, säger Kevin till ST.


Ebba Larsson, 11 år, hade rest från Järvsö för att höra Kevin sjunga i Birsta i går eftermiddag - och för att överlämna en röd ros till honom.
– Kevin är bäst. Jag ska ge honom den här rosen, säger hon.




Tilda Wärulf, 6 år, Sundsvall, var förmodligen den lyckligaste tjejen av alla som tittade på Kevins uppträdande i Birsta igår. Hon fick följa med honom upp på scenen.
– Det var jätteroligt att få komma upp scenen. Han är en så bra artist, säger Tilda.



Amanda Väyrynen, 8 år, Sundsvall fick både sin nyinköpta skiva signerad och en kram av sin idol, Kevin Borg.
– Jag har tyckt om Kevin länge och följde honom under Idolprogrammet, säger Amanda.



Lite av publiken igår

»« Anonym
2009-03-07 @ 14:39:57
http://ddoruntinas.blogg.se/

vartifrån kände han igen dig då? :P


»« J.
2009-03-07 @ 15:07:29
http://jantra.blogg.se/

Kul att träffa Kevin :P


»« Lovisa
2009-03-07 @ 15:44:08
http://caffeineaddict.blogg.se/

Snygg header!


»« Emelie -EmeliesPlace
2009-03-07 @ 19:52:04
http://emeliesplace.blogg.se/

Åhh så roligt för dig :D


»« Liene
2009-03-07 @ 22:35:12
http://lienes.blogg.se/

sv: det gör inget:) man har inte tid alltid, har inte jag heller så jag förstår mycket bra.

Så kul att du fått träffa Kenvin! ska bli roligt att se bilderna sen:)


»« amanda
2009-03-07 @ 23:19:10
http://ammizz.blogg.se/

ja :) detsamma!



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=ammizz

bli medlem om du vill ha fler besökare till din blogg :)


»« Ellan
2009-03-07 @ 23:44:19
http://ellaann.blogg.se/

Hej! Vilken rolig dag du måste ha haft! jag är själv ett stolt Kevin fan. Men jag måste fråga dig som var där... Fick man afficher? Eller kunde man köpa? Snälla kan du svara, det är bara o svara o skriva en kommentar på min blogg. Snälla :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback