Skulle du tro mig om jag berättade.........



Audrey & Ashlee

Skulle du tro mig om jag berättade att denna kändis
har hjälpt mig med en uppsats i svenskan?

FÖR DET ÄR SAAANT!!

Ashlee (hon i turkos håret) har hjälpt mig med att svara på 20 frågor som min lärare ville att jag skulle fråga henne. Och jag gjorde det - skickade iväg frågorna i ett mejl till henne och hon svarade på dom. Sedan skulle jag skriva om hennes meningar så det blev ihop skriver som en uppsats. Och gissa vad? Jag fick MVG på den uppsatsen!! Och jag har fortfarande kontakt med Ashlee efter uppsatsen och det är ett år sedan jag gjorde den :D


Många säger att Audrey, Zui, HannaBeth, Matthew L, Ashlee, Ali, Erny och alla dom modellerna är värsta bitchig. Visst jag kan hålla med om att en del är. Men inte alla. Speciellt inte Ashlee, Ali och Erny. Dom är verkligen inte bitchiga. Zui kan vara det lite grann och lika Audrey. Men HannaBeth.. herregud! henne ska vi inte ens snacka om. Hon är verkligen en bitch, men jag älskar henne som idol ändå :D


Jeffree Star är verkligen en bitch. Han snackar skit om allt och alla.
men hans låtar är bra o___O fråga mig inte hur det går ihop.


Jeffree Star

Om ni undrar så är Jeffree faktist en kille! INTE EN TJEJ!


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback