skulle ha varit i skolan men åker på GRAMMISGALAN!!


Typ.. mega random bild på mig då



GRAMMISGALA IKVÄLL

Och jag har varit vaken sedan 7.15 -.-" fast mamma skulle väcka mig 10.00 och för att vara riktigt säker för att få mig upp skulle hon säga att kevin borg stog utanför huset eller att det står killar enbart i boxerfillingar nere. -.-" haha. lool.

Klockan är typ... 9.30 och jag är hur pigg som helst -.-" kommer säkert att somna i bilen på väg ner till Stockholm. Mys! eller inte då ä -.-" nackskada från sjutioelfte världskriget till max .... skojj? inte direkt.

Kläder
herreguud! jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig i kväll -.-"
så jävla störande!! fucka detta asså.



------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback