Skåne resan Uppdateringar

Uppdatering från Skåneland

jag, Soeticz och passa var till farbror Ragnar och hans familj. Ragnar var i garaget så vi gick dit och pappa stannade kvar med han medans jag och Soeticz gick till Petronella. Hon satt vid datorn men stog på kanten av trappen när vi gick upp och krama henne gjorde vi. Och medans jag kramade Petro såg jag bilder på Georg och Gustav från Tokio Hotel på väggen så jag frågade henne om hon gillade dom och de gör hon. Sen upptäckte jag hennes jacka. Rosa TH jacka. Skit snygg asså. Sen omgådes vi med henne ett tag. Visade bilder och sidor på internet. Visade henne vilka Cinema Bizarre är och berättade att jag jobbade för dom. Hann även driva med en av människorna på hennes msn lista. Och han blev bara sur så vi loggade in på min och där var det inga roliga inne. "shit å möög" har jag sagt hela dagen. Jag har de på hjärnan. Och den skånska dialekten har inte fastnat än men jag märker att den börjar fastna. Haha.

FY FAN VILKEN FRÄN OCH STÖRT SKÖN SYSTER FARMOR HAR!

asså ni anar inte. Även om hon är äldre än farmor så vill jag fan lätt ha henne som farmor i stället.

Berättar mera om henne sen. Måste tyvärr dra ):

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback