Robin Bengtsson är inte den söta, glada och roliga personen....

nej verkligen inte. När jag träffade Robin den 27 December 2008 fick jag världens shock. Jag och min syster trodde att han skulle vara den där - söta, roliga, snälla och glada personen som han är på tvn. Men det var han inte. Verkligen inte. Han var nog den suraste människan jag någonsin har träffat.

Han tappade verkligen min respekt och sånt.. jag trodde seriöst att han skulle vara den glada och positiva saken som han var på tvn men inte.. Jag och min syster blev hur sur som helst på han efter han gjorde mot mig.. ursch fy fan!!


»« nikita g.
2009-01-03 @ 17:29:28
http://nikitaz.blogg.se/

Ja det kommer jag garanterat göra! :)



Tack så mycket, är faktiskt himla nöjd!



Vad tråkigt det där med Robin föresten, jag trodde ju också att han var sådär rolig och glad..


»« Emelie
2009-01-03 @ 19:07:09
http://thisiseemelie.blogg.se/

Vad gjorde han då?


»« E L I N
2009-01-03 @ 20:54:23

kanske hade en dålig dag bara. lägg inte ner energin på personer som egentligen inte lägger energin på dig. liksom, om han var sur, gå vidare till nästa utan att haka upp dig på honom.

»« Emelie
2009-01-04 @ 16:00:00
http://thisiseemelie.blogg.se/

Svar: Aha, okej.. Men jag har ändå aldrig gillat Robin eller något, men skit i han! : D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback