Om du fick tre önskningar ....



Om du fick tre önskningar, vad som helst.

Vad skulle du önska dig då?





»« E L I N
2009-01-04 @ 21:53:27

att alla skulle må bra.

att mamma och pappa inte skulle ha några skulder.



sen så har jag inga fler.

»« Emelie
2009-01-05 @ 01:25:32
http://thisiseemelie.blogg.se/

1. Vinna pengar, typ en miljon.

2. Att jag skulle bli smal.

3. Vinna mer pengar som sedan en del av det skulle ges bort till min pappa så vi kan flytta till en villa.



HAHA.


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback