OFTA! Använda eltandborsten för att få orgasm!

MEN GUD! OFTA MAN SKULLE SKRIVA DETTA SÅ ANDRA KAN LÄSA DE!

________________________________________________________________________
T15 dinosaurie 2008-12-04 20:54
jag har läst att när man får orgasm så förbränner man en massa kalorier, så nu den senaste tiden har jag börjat att försöka få orgasm vare dag( mins en gång) har provat detta i snart tre veckor och har redan gått ner 2 kilon! när jag inte känner mig så kåt så kollar jag på nån porr film på internet och sätter min eltandborste på mitt klitoris. då går det för mig på en gång!Något jag varmt rekomednderar
________________________________________________________________________

Men Hallåå
lite skärpning kan de väl vara..



»« sofia
2009-01-04 @ 16:32:51
http://sofiiaw.blogg.se/

HAHAHA var fan har nån skrivet de? xD vilket retard xD hahahaha



sv: de vet man inte jag lyssnar på det mesta, ska kolla upp dom! :D


»« E L I N
2009-01-04 @ 16:53:58

ja, hon ville ju dela med sig av sin erfarenhet... ^o)

»« linnea
2009-01-04 @ 17:24:39
http://neea.blogg.se/

hahaahah vem skrev de xD`?


»« Dragana
2009-01-04 @ 17:34:04
http://iseedee.blogg.se/

Hm, det där var lite udda, måste jag medge. Men funkar det för henne, så vem är jag att säga att det är fel?! :S


»« Jennie S
2009-01-05 @ 22:48:05

Mjo, men så äckligt är det väl inte om hon använder 'botten' på tandborsten? o.O Iallafall inte om hon tvättar den efteråt. För den delen har man ju ändå inte i käften...

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback