Nu kan Skåne händelserna börja.

Hejhej, Bloggning lite snabbt för att hålla er uppdaterad om vad som har hänt och vad jag gör nu. Just nu ligger jag på golvet i nått hus tillsammans med Soeticz. Fast hon ligger i sängen. Och jag ligger på två madrasser på golvet. Skönt faktiskt. Har väldigt ont i ryggen och då ska detta tydligen hjälpa mot värken. Men men, har åkt bil nu från Sundsvall till Simrishamn. Det tog 13 timmar varv att vi stannade 6ggr men de var max 10min på varje stopp. Kom från till farmor vid elva tiden och åkte hem ifrån vid kvart över sju (från pappa) och vid tio hem från mamma. Haha så det har varit jätte tråkigt. Sov typ halva vägen tack vare den nya medicinen och dens bivärkning. Haha.

fick också veta att min kusin som var med om bilolyckan i Tomelilla sitter nu i rullstol men kan dock inte prata ): vi funderar på att åka och besöka henne senare nu medans vi är här nere. Sen finns det inte så mycket mer att berätta.

jag svarar på alla kommentarer senare. Har dock läst alla och det är jätte roligt att läsa vad alla skriver.
Jag har inte bestämt mig för headern än. Har bara denna för tillfället. Fortsätt rösta på din favorit!

måste gå, ha de så bra så bloggar jag mer i morron.



ps. Både jag och Soeticz vill åka hem igen. Fick värsta elaka kommentarer av farmor direkt när hon såg oss.

»« oscar ahmetbasic
2009-01-16 @ 00:37:28
http://sthlmgossipboy.blogg.se/

tackar tackar =) najjs blogg =)


»« PrickigTunika @ Kevins forum ^^
2009-01-17 @ 20:04:04

Jag tkr lätt du ska ha headern med Kevin på !

Hoppas du har det bra Emma ! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback