LEON ♥



HERREGUD ASSÅ!
Det är verkligen Leon på bilden för jag har nämnligen sett han i cam.
Jävla heting asså. Han förtjänar verkligen en plats i min blogg


Anledningen till att Leon hamnar i min blogg är för att han är en riktig vän. En vän man kan prata med om precis allting. En vän som ställer upp för än hela tiden. En riktig vän.
Utan Leon hade jag inte klarat alla idioter och fakkas på en cpsida som vi kallar SR. Jag hade mina tvivel på att det verkligen var han tills jag fick han att göra en sign till mig. Som jag ska göra till han igen senare. Min blev lite fakkad x)


det ända Leon gör med sina bilder är att ändra färgerna och de. Men jag trodde först att bilden hans var photoshoppad. Tills jag fick se han i cam. Jag fick världens ögon och riktigt kände att han existerade. För där satt han, med sin laptop och cam för att bevisa för alla att det verkligen var han - visade han sig i cam för mig och jag blev super glad. Jag hade hört av många andra människor att han var fejk. Och jag hade mina tankar men lämnade aldrig hans ord på att han inte var fejk.


Och bara föra att Leon är en skit bra vän förtjänar han en plats i min blogg som HOTTIE


Vad tycker du? HOT or NOT



»« E L I N
2009-01-04 @ 18:05:27

han får + i alla fall.

»« linnea
2009-01-04 @ 19:52:40
http://neea.blogg.se/

Hih ok:D


»« sofia
2009-01-05 @ 16:21:11
http://sofiiaw.blogg.se/

hot lätt!



sv: lyssar på Cinema Bizarre nu som du rekomenderade och dom spelar riktigt skön musik! :D


»« Dyllan
2009-01-30 @ 16:20:39
http://dyllans.blogg.se/

fin blogg


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback