20 frågor - klockan är över 06.00 och...

...jag är faktist vaken -.-"
har varit vaken sedan 02.56 och jag kan inte sova. Vaknar med världens ryck!! Drömde en mardröm där jag halshögg människor, hamnade i bråk hela tiden och helt plötsligt faller jag ner för ett stup ;o
Vaknar och syrran berättar att jag har legat och slagit i väggen, sagt nej och allting. När jag har slagit i väggen har jag tydligen varit i bråk i drömmen, jag vet inte. Läskigt var det iaf, för jag såg ansikterna från spökbilden jag tog i drömmen. Ansikterna följde efter mig. När jag vaknade pankade mitt hjärta så jävla snabbt att inte ens andan hann med ;o
__________________________________________________________________________________

Frågorna är från Sofi's blogg :D

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Svar:
håret och ansiktet
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Svar:
Los Angeles eller New York :D
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Svar:
åka till USA
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Svar:
herregud!! inte vet jag de heller ;o alla skriver så bra och har sånna snygga bloggar att man blir avundsjuk!
5. Prenumererar du på någon tidning?
Svar:
Nej, men jag köper varje nummer av OKEJ och nästan varje nummer av FRIDA
6. Vad fick dig att börja blogga?
Svar:
ett försök att bli av med självmordstankarna och depressionerna
7. Har du några stora planer detta nya år?
Svar:
Ja :D
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Svar:
Vad är de? ;o
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Svar:
Damn! det är många de!
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Svar:
hund. fast jag har haft väldigt många husdjur ;o
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Svar:
Till tiden innan all depressionerna kom så jag kunde ändra på de.
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Svar:
hmm... det vet jag faktist inte ;o
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Svar:
alla XD
14. Har du några inplanerade resor det här året?
Svar:
Tyskland och Frankrike troligen.
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
Svar:
Oj! Jag vet inte vad jag ska berätta ;o
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Svar:
nej det gör jag inte.
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Svar:
jag skiter i märken på kläderna så länge jag trivs i klädseln.
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Svar:
Jag har varit singel länge och jag trivs med det också
19. Svär du ofta?
Svar:
haha ja alldeles för ofta XD
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Svar:
ingenstanns ;o har varit på alla ställen och alla platser ser likadana ut.
___________________________________________________________________________________________

Har tvn på, på MTV och där spelas nu Akons nyaste låt. Diggar den inte, men den får funka så inte min sovande syster ska höra att jag har datorn igång. Fick världens ryck att starta den för jag var tvingad att se vad jag "har" på schemat i morron. Och jag ska vara på Gymnasiet när det är MPR (Mediaproduktion tror ja de är) och jag har det i morron, på tisdag och på torsdag. Och min gamla lärare som har hand om mig nu på IV säger att jag ska bara vara i skolan där på torsdagar och fredagar så just nu är det nollställt i huvudet på mig.

Lilleman
har som röda prickar och fläckar över hela kroppen :(
tycker faktist synd om han. Han har antingen röda hund eller charlakarns eller hur det stavas. Så Gabriel (systerson) blir hemma från dagis och vi går till hälsocentralen istället för att ta reda på vad det är. Riktigt läskigt är vad det är!!

Sova
snart igen tror jag. Men jag är inge trött. Herregud, nu spelas de The Killers med Are we human or dancers. eller vad låten heter. Den är sådär. Inte den bästa men dock inte den sämsta. Och nu är klockan 06.01.


Godnatt / Godmorron!

»« Sofi
2009-01-12 @ 06:56:04
http://beciell.blogg.se/

Vad kul att du ville vara med ;D


»« E L I N
2009-01-12 @ 19:11:36

har han inte fått vaccin mot påssjuka/röda hund? Det ska man få två gånger... hmm... hoppas han blir bättre snart i alla fall!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback