Jag saknar dig mamma )=

Jag trodde aldrig att man kunde sakna nån såhär mycket. Men jag hade fel! Jag saknar mamma värsta jätte mycket. Visseligen har jag varit ifrån henne snart i två dygn. Men de är hundra Jävla mil till henne! Tänk dig själv om du bodde i norrland/hudiksvall och ska åka bil ner utan din mamma till skåne. ursch värsta jobbigt ju. Men man får ju bita i kudden och hålla emot så man inte visar nått för farmor eller pappa. För då blir de kallabalik asså. Aja. Ligger och lyssnar på musik lite svagt. Det spelas HIM med Wings of a butterfly. Älskar den låten.

glöm inte att kommentera massor - jag kommenterar tillbaka när jag kommer hem. Lägg också gärna till mig på bloglovin eller vad det heter och följ min resa och vad som händer i Skåne. Även en massa kändisträffas, fotografier kommer att bloggas.


Även nu skulle jag vilja veta
Vilken kändis vill du att jag ska göra en header med?
- fy va roligt det skulle vara om du kunde kommentera en eller två kändisar du vill att jag ska göra en header med. Tack!

Godnatt allihopa!

»« E L I N
2009-01-17 @ 12:59:36
http://booru.blogg.se/

en vecka till och du får åka hem :)



jag har ingen aning om vilken kändis du ska göra en header med, jag kan typ bara asiatiska xD



Jag har gjort en header nu som jag inte kommer att använda för den är så ful så att det inte är sant. Bloggar knappt heller. Har aldrig något att skriva. Moahahah. :P Ha det jättebra i skåne!



(kanske... öh, Christian Aguilera eller Britney Spears? Mwaha! :P)


»« Jessica
2009-01-17 @ 13:06:26
http://jessejesse.blogg.se/

kanske gynning lr natacha peyre... båda är heta tycker jag=)


»« L o t t i i i z z
2009-01-17 @ 13:25:25
http://lottiiizz.webblogg.se/

Tack så mkt :D



Det är lite si så där med mig :( fortfarande sjuk.. förkylningen vill lixom inte försvinna! Allt bra med dig idag? Ska du göra något skoj ihelgen? KRAM


»« Kalle
2009-01-17 @ 17:52:18
http://elviskalmar.blogg.se/

hehe en header tiöö fredrik o filip :D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback