Hur var DIN nyårsafton?

Yes people! hur var din nyårsafton? Mycket drickande? ^^ hehe

Mitt nyårsfirande var ganska bra, drack lite hemma innan jag och mor åkte till bror, hans fru och två döttrar. Såg även att min extra bror som var med om crossolyckan som slutade väldigt illa var också där. Jag började nästan att grina för jag är så glad att han överlevde olyckan. Och självklart Jenny - min extra bror's flickvän var också där.

Drog ner kjolen för mig
haha busungar. Min brors två döttrar Olivia och Alicia drog ner min kjol en gång men som tur var hade jag byxor under *skratt*

Jag somnade nästan i fotöljen hos bror för jag var sjuk (fortfarande är) och hade världens huvudvärk men Olivia och Alicia höll mig uppe och vaken.

Är klockan tolv än?
Olivia höll på att tjata i hjäl sig om vad klockan var. Varenda minut frågade hon om klockan var tolv så jag fick ställa mig vid klockan och visa henne när den långa visaren var på tolv. - När klockan blev tolv flög hon upp ur soffan och skrek " NU SKA VI SMÄLLA SMÄLLARE" och flög typ ut till hallen och slet tag i kläderna och börja klä på sig. Jag bara skrattade.

Bror smäller och byn där jag bor lös upp med massa raketer
Haha så klart hade jag kameran med mig för Olivia sa i telefonen att jag skulle ta med den. Så jag gjorde de. Hon sprang omkring inne innan vi gick ut och fotade med kameran och sen när vi skulle gå ut hade Cecilia (min bror's fru) med sig Olivias egna alkoholfria champang med jordgubbs smak och Danne (min extra bror) hade med sig riktig Champang som smakade bajs! Jag har aldrig smakat nåt äckligare än champang. Ursch nu fattar jag vad alla menar med att de är super äckligt.

Men jag gjorde min egna champang x)
Coca cola och champang ihop blandat..
Inte så gott x) men det gick ner.

Nu ska jag inte skriva mera om min lilla kväll
men allting slutade med att jag åt glass hemma och sen gick jag och la mig x)

Hur var din kväll och firandet på de nya året?



»« E L I N
2009-01-01 @ 17:18:46

Jag satt med datorn och gick ner till mamma två minuter i tolv, skålade in det nya året med päroncider och sen så gick jag upp och smsade med dig.



xD

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback