Halv ett och vi vaknar med en sur kärring bakom dörren..

Hejhej, nu har jag och Soeticz vaknat. Efter många om och men så vaknade hon till sist. Har frågat henne varje timma sedan 9. Och nu ligger Soeticz i sängen och jag på madrasserna - Soeticz pratar med mamma i telefonen och jag wappar.

Jag och Soeticz har en massa klagomål på farmor och en massa annat. Fast de vågar man väl inte säga till pappa.
jag kommer bara att wappa med småa inlägg, inte så långa. Måste gå, farmor är på hugget o__o värsta arg och irriterad.

glöm inte att kommentera min blogg. Kommer att blogga ganska mycket för att hålla er uppdaterade om vad som händer i lilla Skåne med Soeticz och mig. Pappa har frästen varit i Rinkaby till morronen med faster Sonja och beställt en durschkamin till farmor o__o



PUSS PÅ ER! Ska äta frukost om en stund. Ska ligga och dra mig lite och försöka vara glad fast jag har ont i ryggen och magen. Btw ledsen om inlägget låter konstigt. Har nyss vaknat..

»« E L I N
2009-01-16 @ 14:53:09
http://booru.blogg.se/

tur med en farmor som försöker få er upp istället för att ligga och lata hela dagen! ;)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback