Fan va jag diggar Pixie & Kat von D från LA Ink!



Pixie
Hon är så jävla skön! Glädje spridare! Och grymt snygg!
Hon har tatueringar och piercingar som jag också vill ha. En riktig fin flicka!

Om ni undrar varför jag diggar henne är det för hon är så jävla skön, glad, sprallig och allmänt fin. Jag har själv aldrig träffat henne personligen men lätt att jag skulle om jag fick chansen. Tre killar som jag känner har troligen träffat henne för dom har nämnligen blevit tatuerad av Kat von D. Kanske ni har hört talas om dom... Rock, Kelii och Izzy? Dom är med i varje OKEJ nummer :)



Kat von D

Jag diggar också Kat von D. Hon är en grym tatuerare. Snygg och glad. Och jag bara älskar hennes skratt! Hon får mig alltid på bättre humör och får mig jämt att skratta när jag hör henne skratta. Mitt mål för framtiden är att skaffa en tatuering gjord av Kat von D...!!! Stort mål men fan den ska komma till verklighet!!


Älskar Miami Ink & LA Ink!

»« Perfektion by Emma
2009-01-13 @ 00:03:57
http://perfektion.blogg.se/

- de sa jag förstås inte.. min musiksmak är väldigt bred. allt från lady gaga-ac/dc-iron maiden-madonna-motörhead-abba-kent.. ja allt typ.


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback