Du har bara ett ansikte som en mor kan älska

din fula jävla apa! det skulle jag vilja säga till en person som sårar mig så jävla mycket så att de inte är sant.
_______________________________________________________________

Denna svenska flicka hatar fejk kärlek och fejka vänskap. Hon har varit med om båda sakerna så mycket att hon skulle kunna skriva en bok om de. Hon hatar också players. "Players kan gå knulla sig själv". Hon älskar sina vänner, mesta dels av dom. Hon vet vilka som fejkar och vilka som inte fejkar vara vän med henne. Är hon osäker så kan hon bara fråga en riktig vän att ta reda på sanningen. . . Denna svenska flicka föll för en kille som hette David. Och då menar vi... riktigt föll för honom. Men han playade henne bara. Han trodde att den svenska flickan och hon skojjade runt. Men denna flicka gjorde inte de. Hon fick sitt hjärta krossat när hon fick veta via en kompis som tog reda på sanningen att killen hon tyckte jätte mycket om bara lurade henne. Hennes tårar börja falla ner för hennes kind. Hon kände sig nedslagen, och som att hon ha fått hjärtat utsliten ur kroppen hennes..

Killen "David" heter egentligen nånting annat.

_______________________________________________________________

liten text som förklarar lite granna om problem i livet. Jag är trött på ala som låtsas vara vän med mig och sånna som fejkar allt annat.. Detta liv är inte någe roligt. och inte blir det nå roligare heller om man ska behöva vara omgiven av en massa idioter till människor som låtsas vara min vän. Jag vet inte om just du är en sånn men många som jag möter varje dag är sånna. Jag hoppas verkligen inte att du är en sånn människa.


»« Dragana
2009-01-05 @ 04:49:23
http://iseedee.blogg.se/

Allt det som är fejk i ens liv är värdelöst, men endå så väljer ju vi själva vilka vi vill ha i våra liv och vilka vi vill behålla. Antingen för att vi hoppas på att dessa personer ska ändra sig, eller för att vi helt enkelt inte kan släppa iväg de hur mycket som än sårar en.

Jag vet hur det känns och det är allt annat än roligt. Men det är också individens val. Varken du eller någon annan ska behöva må dåligt på grund av något som en annan person orsakat. Det är inte värt det, även om det är svårt att inte bli påverkad av det.


»« Andra
2009-01-05 @ 12:31:24
http://aaandra.blogg.se/

så! prenumererar nu på din blog =) du får gärna prenumerera på min med! :D


»« Andra
2009-01-05 @ 16:12:11
http://aaandra.blogg.se/

hihi :D

hur mår du idag då =)


»« Andra
2009-01-05 @ 16:16:51
http://aaandra.blogg.se/

min man .. :D



skoja =) robbie amell, från picture this =)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback