Carolina Gynning är min före bild



Carolina Gynning är min förebild och jag är grymt stolt över att ha henne som idol och de.

Jag orkar verkligen inte att bry mig längre om vad människor tycker och tänker om henne. För jag är stolt fan av henne. Och jag blev helt till mig när jag såg henne på Globen och sedan flera ggr på Idolfinalen.
och de bästa är jag skäms inte heller över de. Kunde jag berätta för Carolina själv hur mycket hon betyder för mig och hur stor förebild hon är skulle jag göra det med nöje.




Jag tycker Carro är skit snygg och vacker. Och om inte ni tycker de, håll det för er själv för jag tar nämnligen ingen skit från nån angående henne
eller mig själv.

Jag tycker även att hennes
låt är skit bra!
"Allting som jag tar på blir till guld"
jag kan inte sluta lyssna på den.


Carolina

Gynning

är min

förebild

»« Jessica
2009-01-02 @ 12:20:00
http://beautyjessica.devote.se

Ja visst är hon grym! Hon håller ju på med sin tredje bok nu, kan knappt vänta!


»« nikita g.
2009-01-02 @ 13:36:11
http://nikitaz.blogg.se/

Åh, jag kommer självklart att följa den! För jag älskar Idol! :)



Hoppas du hade en härlig nyårsafton, kram!


»« Jessica
2009-01-02 @ 14:14:50
http://beautyjessica.devote.se

Sv: Ja, den är riktigt bra, fast på två helt skilda sätt... Jo det är lite kul, du har väl inte missat hennes blogg väl?


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback