Är Tokio Hotel ute inom musikbranschen eller?

(stavning på branschen?!)

Är det bara jag som har lagt märke till att Mtv och alla musik-kanaler har slutat spelat Tokio Hotel? Jag har tänkt väldigt länge på detta och är det så att Tokio Hotel är ute eller? Jag tror nämnligen dom är de.
för att
1. dom gör ingen ny musik
2. dom tappar fans i Sverige etc för att dom aldrig har en konsert både här och i en del andra länder
3. Dom har kommit ut med en ny dvd och vad jag har hört så är den en flopp.

är det bara jag som inbillar mig då eller stämmer det att dom är ute?

plus att dom bara fokuserar på Amerika/USA nu. Dom har bara konserter där, dom är väl inne på andra eller om det är tredje turnén i USA. Och dom skulle komma till Sverige den 3 april 2008 men den blev inställd tack vare Bill och hans operation vilket jag kan förstå att dom ställde upp. Och sedan har det inte varit nå mera snack om konsert och så i Sverige.
Visseligen älskar Tokio Hotel Sverige men liksom.. ändå? Är det inte dags att tänka på oss svenska fans också?


Tokio Hotel är jämt i
antingen Frankrike eller USA. Tokio Hotel ger en massa gratis konserter i Frankrike men aldrig nån annanstanns. Så himla fel och sjukt. Ska vi andra fans få betala för att se dom shakea och sjunga på scen ska väl dom i Frankrike också få göra de?

Men jag kan ju ha fel..


Tokio Hotel är inte desamma som förut

Speciellt inte om dom tar Exstacy (stavning??) och knark. Liksom... nä, verkligen inte. Tokio Hotel är inte desamma som dom var förut. Snart låter dom kändisskapet stiga över huvudena på dom och dom kommer säkert att bli några jävla divor som Mariah Carey och Jennifer Lopez etc. Nej fy fan...



Glöm inte att besöka; emmaaoi.blogg.se/tokiohotel

»« Emelie
2009-01-01 @ 22:27:28
http://thisiseemelie.blogg.se/

Det är också en anledning till att varför jag började tröttna på dom. Deras kändisskap har tagit dom väl över huvudet och dom har blivit för "plastiga" så att säga. Förut var det alltid något speciellt, men nu är det bara vanligt..


»« Emelie
2009-01-01 @ 23:06:37
http://thisiseemelie.blogg.se/

Sv: Aw, tack! :) <3

& tyvärr är det ju så.


»« Kimmie
2009-01-26 @ 20:54:10

Faktiskt så är inte den nya DVDn en flopp, den fick ju guld i tex ryssland & Portugal direkt, och på cdon.com gick den upp på andra plats efter bara tre dagar.

Men under deras världsturne i år finns det en ganska bra chans att dom kommer till Sverige.

Vi får väl hoppas att deras nya skiva kommer snart, så att dom spelas mer på MTV.

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback