Grymt snygg kille upptäckt på en musikkanal i Bulgarien

Åhhh!! Asså för de första så har jag över 10 olika musik-kanaler på våran box och jag är helt besatt av två kanaler som heter City och McBox (MusicBox) och dom två är bulgariska musik-kanaler. Jag satt och zappade på tvn och såg värsta snyggingen! Han var så j*vla läcker att man kan ju börja dregla i hans musikvideo. Tänk er, magrutor, muskler, vatten, SHORTS! åh fyyyy!! man måste använda flytväst på möblerna ju nästan!



DAAAAMN!!!!

»« Sara
2009-02-17 @ 15:19:56
http://saraotter.blogg.se/

bra din då? :)

följ gärna min blogg via bloglovin D:


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback