Tivoli jobb dag - del ett

hejhej!
Sitter hos en polare till mamma och pappa och bloggar lite snabbt. Jag åkte med 8.40 bussen från Hudiksvall till Sundsvall för  att syrran skulle upp. Vi åkte och kollade på skor, hon hittade två skorpar och jag hittade ett par. Snygga! Bild på dom kommer ut senare när jag kommer hem och har fixat datorn. hehe. Nu ska jag åka till stället i Nacksta i Sundsvall - midälvaplan eller vad de heter och börja jobba med tivolit. Kommer att jobba där hela helgen - asså fredag, lördag och söndag. Hoppas att du kanske kommer dit :)

ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni alla mår bra!




dagens fråga; Vad tycker du om Tivoli??








Bilden är  tagen från google. Inte min bild!
bilder på tivolit som jag har fotograferat
kommer ut senare när jag har som sagt fixat datorn ;)


Ha de så bra!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback