Tokio Hotel klocka i julklapp.



Yes! Så fick man en Tokio Hotel klocka också :D Jag fick lite mera av alla i min familj, bland annat ett present kort på Ikea på 150:- va fan man nu kan köpa där .___. en locktång av pappa :o 400:- kostade den! Tokio Hotel klockan är både min födelsedags present och julklapp.. Och jag fyllde år den 27 augusti -.-" Smink av mamma som jag själv fick välja ut. 150:- en nalle o_o av AnnSofie sen fick jag väl inte mera. Ska få mera senare :)

Inte kanske den bästa bilden men det syns iaf att det är Bill Kaulitz på den.
Bättre bild på den kommer senare

»« Emma
2008-12-24 @ 22:34:49
http://blueice.blogg.se/

Svar; Ja de är ju bäst :*


»« idasuicide
2008-12-25 @ 11:22:20

Snygg klocka!!! :'D Jag fick fan skitmkt känner mig som en bortskämd brat vafan! xD

»« E L I N
2008-12-26 @ 21:28:04

jag fick ingenting! :D men du fick bra julklappar. :)

»« Emelie
2008-12-26 @ 22:44:16
http://thisiseemelie.blogg.se/

Wow, coolt :D

Även om jag inte gillar th längre x'D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback