Middag med nå kristet, sång och applåder

hejhej, alltså wow. Jag trodde aldrig att jag skulle få se Adelina sådär crazy som hon var ikväll!


Tjoohoo! kanske ska berätta allting från början så ni vet vad jag menar. Nu är det såhär att jag var på middag med mamma på nåt place i nån kristen skola. jätte skojj! Massa svull med mat och fika efter. Har jätte ont i magen. Lalala! Tog bilder på maten etc och mina tallrika. Men OBS jag vräkte på men åt inte allt. Vilket var bra för jag mår hur dåligt som helst nu. Men men, Maria och hennes karl Magnus, über snälla, uppträdde eller hur det stavas och allt var mest i skratt. Maria sjung värsta fint, lika hennes bror och hans tjej. Jätte fint. Och så har vi mannen själv.. Magnus, den galna vetenskapsmannen som han spelade, hade "uppfunnit" en tankeläsare så han gick om kring i publiken och typ satte den på huvudena på människor och så hörde man en röst. Det roliga var nog när han var hos en gubbe som 'tänkte' "Säg inte bandkoden 2447" hela tiden och jag, Andrea, Maria, Otilia och Mamma dog av skratt. Sedan efter de visade dom ett videoklipp som dom hade spelat in själv om vem Albert Nobel eller vad han heter vad för nån snubbe. Och mitt i filmen ser man "Albert" sätta sig på sidan och värsta drar av världens brakskit! och jag drack läsk då men lyckades svälja de och tog skrattade så tårarna rann. Så himla roligt. Tyvärr fick jag inte filmen inspelad :( men jag ska kolla med en polare till Magnus och Maria som videofilmade allt om han fick med filmen. Så himla roligt.


Adelina dansar?
OMG! asså herregud! haha. Jag har aldrig sett Adelina[en polare till mig] dansa sådär som hon gjorde. Dom hade en jul nånting där dom spelade låtar som ett gäng dansade till. Och helt plötsligt börjar dom spela rockmusik och Adelina typ flyger ut på scen från sidan och börja hoppa om kring och "spela" gitarr. Så himla roligt. Sen slängde hon sig ner på marken. Sjuuk roligt! haha. Sen var det typ mera fika .____. och man orkade inte allting. Men det var roligt. 225:- kostade detta för mamma att betala, jag blev bjuden av Magnus och Maria. Och mamma är lite besviken på maten, vilket jag också är för maten var väldigt salt och en del smakade konstigt. men men.. Det funkade ändå.  Videoklipp från i kväll kommer ut på youtube senare.

Jag tog så mycket bilder denna kväll! Men jag lägger bara ut en del :)


Bordena


typ, en del av buffén


Andrea <3



Maria, Andreas[hennes bror], Hans fru(kan inte namnet på henne) och Magnus


Massor av sånt här var det i taket :D


Otilia :)
Ursäkta för dom röda ögonen -.-" orkar inte att fixa de nu.


HAHAHA MAGNUS! OMG HELT KLART ÄGD I HELA UNDERHÅLLNINGEN!
Där är hans "tankeläsar" maskin! Så himla roligt! Tror jag aldrig har skrattat så mycket
som jag fick göra då han gick runt i publiken med den och "läste" av människor XD


Otilia, Mamma Karolina och Maggie :D



Karro - typ Sveriges största Mary Kay konsult :D


Två söta pojkar ;D lalala


Korv någon? o_______________o



Andreas :) super bra på att sjunga :D


Magnus spelade pianot till låten "Hallelujah" som Andreas sjöng.
Låten från The O.C om ni undrar :D


Jag tänkte skrika "Sparka omkull stolen" men jag gjorde de aldrig ^^
passade inte riktigt in. haha


Sen blev det dans-uppvisning. Jag videofilmade hela så deetta är den ända bilden


Maggie kunde verkligen sjunga :D


Andreas huvud, Maggie, Andreas fru bakom Maffie och Adelina i randigt


Lillasyster Otilia ^^ lalala


Sen åkte vi hem, jag och mamma och jag skynda mig till datorn och försökte logga in på msn men det fungerade inte :( än! sen kollade jag på Girls of the playboy mansion på E! WOOOOOAW! älskar den serien. Men sen dampade tvn :( eller boxern ska jag väl säga så jag missa Victoria Silvstedt my perfect life :( Attans!

men men ^^ inge att göra åt. Ska köpa alla säsonger av Girls of the playboy mansion och Victoria's serie senare :D

Måste dra ^^
Ha de bra!

Emma

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback