Är det bara jag som diggar Lady Gaga?

Av alla mina vänner så är det praktist taget bara jag
som älskar och avgudar Lady Gaga.
Liksom omg! vem kan hata henne?

  • Hon har en sjukt snygg stil
    Hon har en fräään klädstil och håret är grymt snyggt!
  • Gör skit bra musik
    kan inte sluta lyssna på Just Dance!! den är så sjukt bra!
  • Har Christina Aguilera som förebild m.m
Jag kan erkänna, jag tycker Stefani är skit snygg och
den näst bästa sångerskan som finns!
Britney Spears kommer först x)



Wish I could shut my playboy mouth
How'd I turn my shirt inside out?
(Inside out right)


MODE MED
LADY GAGA!

vilken stil tycker du att hon är snyggast i på bilderna?

1. Den lilla röda med pricket över i:t - dom svarta solglasögonen


2. Den häftiga svarta jackan och dom spejsade brillorna


3. eller denna .. konstiga stil XD


kommentera och gör din röst hörd x)
eller vad man ska säga

det ska bli roligt att få se vilken stil ni gillar mest av dessa tre :D





------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback