Träffen med BlondinBella igår!

Guud va fel alla har om Bella egentligen!! Fy!
Igår började min dag värsta negativ. Jag hade hört och sett så mycket skrivande om Bella som var jätte elak till exempel; Dum i huvudet, störd, hon har ingen hjärna, hora och så vidare. Men jag fick en totalt omställning igår när det gäller Bella för jag trodde verkligen på människor som sa sånna saker. Men det gör jag inte nu. Även om jag inte diggade Bella så mycket förut så var hon ändå en av mina förebilder. Och det står jag för. Hon har fötterna på jorden, är jätte snäll och trevlig, rolig och allting. Hon kan sin sak när hon pratar med människor. Hon är inte ytlig, inte bitchig eller nånting som jag trodde hon skulle vara. För om hon var det, varför är jag då med i hennes blogg nu? Ingen kan svara på det, men det kan jag. För hon skiter i hur en människa ser ut på utsidan. Svårt att tro men det är sant. Jag och syster pratade mycket med Bella igår. Hon är en av dom snällaste personer jag har träffat och jag skulle verkligen inte tacka nej till att träffa henne igen. Hon är den bästa förebilden en tjej kan ha. Och det står jag för. För jag är en av dom som har henne som förebild.

Hon skiter i vad människor skriver och säger om henne. Hon tar inte åt sig av elaka kommentarer ni skriver. Och det är jag grymt imponerad på. Lätt att jag skulle träffa Bella igen om jag fick chansen! :D




Vet ni en sak - jag skiter i vad ni tycker om mig. Jag tar inte åt mig om vad ni tycker om varken mig eller Bella. Som Grynet säger; TA INGE SKIT! och det är exakt vad jag gör. Jag tar ingen skit ;D



Första  bilden på Bella i Gnarp  - Jag är stolt!! :''D JAG TOG BILDEN!



Så jävla grym! Bella är verkligen den bästa förebilden jag har <3



Jag duger och Bella äger! :D <3


Sååå fiiin och vacker :D


Emelie - Bellas assistent :) så jävla snäll och härlig!
Jag fattar inte varför alla är elaka mot Emelie, säger att hon är ful etc.
Men vart fan är Emelie ful nånstanns? Nä precis, INGENSTANNS!
Hon är ju hur fin, vacker och underbar som helst! SKÄRP ER MÄNNISKOR!


Jag hade verkligen roligt igår!

»« Elin
2009-03-09 @ 13:22:31
http://booru.blogg.se/

vad bra att du hade kul igår :) det är jättebra att dagen blev positiv i slutändan :D


»« Orka .
2009-03-09 @ 13:25:00

Jag har bara hört massa konstiga saker om dig,och om du verkligen är 90 måste du mogna lite granna.

Snälla, jag menar inget illa men det behöver alla göra någongång så gör det.

»« Orka.
2009-03-09 @ 13:25:29

Förövrigt är Bella en enormt smart tjej.

»« Desirée
2009-03-09 @ 16:31:10
http://mervolo.blogg.se/

Man mognar när man känner att man mognat.

SV: Jo, jag märkte hur man gjorde. XD


»« sofia
2009-03-09 @ 16:31:58
http://sofiahassan.devote.se

jaha okej :D åh söta ni är!


»« Amy.C
2009-03-09 @ 17:16:13
http://amychen.blogg.se/

du verkar ha haft dt super kuL ju:D hehe..^^



dt händer inte mkt hos mig iaf..har pluggat och öveningskört.D

inget spec..

e så trött så men e glad att min dator gick laga:D hehe..fick den idag=)


»« SHORTY
2009-03-09 @ 19:36:13
http://pey.blogg.se/

kul att du fick träffa din förebild :) kram


»« Liene
2009-03-12 @ 21:16:58
http://lienes.blogg.se/

jag har iaf aldrig haft såna fördomar osm många har om henne men det kan ju även bero på avundsjuka...

Mest för att hon står för sig och är sig själv:)


»« AMANDA FALK
2009-03-15 @ 12:41:05
http://amandajosefine.blogg.se/

vad roligt att hon skrev så om dig :D

Hoppas du får en mysig söndag!


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback