Sjuk...

Kan dagen bli värre? Eller kan denna vecka bli värre?
Det är onsdagkväll och jag är hur sjuk som helst. Ska till gymnasiet i morron om febern har gått ner om inte - då börjar jag att gråta. Jag har varit dålig hela veckan och förra helgen men nu kommer febern - precis dagen innan jag ska på gymnasiet.. Jag vill verkligen till skolan även efter all skit men jag hade så j*vla roligt med Eimi förra veckan och nu skulle jag få träffa min lilla fjortisbög Nathalie och så blir jag sjuk!! Vadå damp :(



Jag gillar verkligen denna bild - därför postar jag denna :)




»« Elin
2009-03-26 @ 12:55:49
http://booru.blogg.se/

krya på dig sötunge :) jag ska ladda upp en bild på systerdotter på bilddagboken så du får se när du loggar in, hon är så söt^^



krya på dig! :D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback