Ojoj!!

OJ!! Förlåt! Jag har verkligen haft lite tid att blogga och nyss skrev min bästa polare att jag inte har bloggat på tre dagar. Herregud! Jag ber verkligen om ursäkt! Jag har pluggat en massa, varit hos syster, i stan och en massa mer.

Syrrans nya kille =...
.... en galen idiot >< ursäkta mig men ursch! Om ni hade varit med mig så hade ni fattat vad jag mena. Kan dock inte berätta vad han har gjort och sagt men jag kan säga att jag blev rädd för han iaf.

Stan
handlat? Inte ett skit. Följde med syster och hennes kille, min andra syster's polare och Camilla's (min syster) son Gabriel till Elgiganten och handlade två splitter nya laptops och mobiltelefoner. Killen betalade. vilket är konstigt för han hade bara träffat Camilla en dag och helt plötsligt köper saker åt henne och han för 30 tusen. Aja what ever. Jag är inte avundsjuk men alla i min familj tycker det låter mega konstigt.

Helgens planer

kolla på melodifestivalen hos Maria (<3) och sova över hos henne.. Yaay! finally ^^ haha saknar henne grymt mycket! har alltid roligt när jag är med henne och hennes familj. Sen ska vi väl hitta på någonting annat men vad - det har jag ingen aning om. Kommer väl att hyra en film som vanligt och svulla i oss en massa saker. haha. Nämner inte vad för jag har själv ingen aning om vad vi kommer att svulla..



------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback