Magnus vann Lets Dance och hans danspartner bröt i hop med tårar

Magnus som är världens starkaste man vann en glas sko som pris för att h vunnit danstävlingen Lets Dance. Med över en miljon röster satt jag i soffan och syrran hängde på strykbrädan. Båda hejade på olika par. Jag hoppades på att Laila Bagge skulle vinna och syrran hejade på Magnus. Man blev rörd när dom läste upp vem som vann årets tävling. Magnus danspartner (kommer inte ihåg hennes namn) bröt i hop och syrran skojjade om att hon måste resa på sig eftersom hon hade huvudet vid skrevet Magnus - så att det inte skulle bli nå sexuellt på Live tv. Båda skrattade. Jag satt och sa "Laila" när alla i Sverige väntade spänt på vem som skulle bli vinnaren. Syrran stog och sa "Magnus" sen skrek syrran "BOOYA" och allting när dom läste upp svaret. Jag skojjade efter att programet tagit slut att man blir ju nästan gråtfärdig och så frågade syster om det var för att Magnus vann eller att Laila kom tvåa. Jag kom på nå spontant svar och sa att det var mina brakskitar som luktade. Båda skrattade. Haha. Men kvällen har varit perfekt. Skratt, tårar och glädje.


Vem ville du skulle vinna Lets dance?


»« tildis
2009-03-27 @ 23:33:17
http://punkget.blogg.se/

hahahah!



jag hejade på magnus :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback