Klockan är snart halv sex på morronen..

Hej, Va tyst det är i lägenheten. Syster sover, systersonen sover, till och med djuren sover och jag kan inte sova.. IGEN! Va less jag blir! Jag kan inte sova. Har varit sömnlös nu minst tre dygn. Eller nått. Men det känns iaf som en evighet sedan jag fick sova sist. Jag blir avundsjuk på andra! Jag vill också dejta min kudde och drömma lyckliga drömmar - I know de där lät lite gay men ursäkta xD

Skriver en historia/saga
Fick i uppgift av nån lärare (minns inte vem) förr att skriva en historia om vad som helst. Btw jag fick denna på gymnasiet - iaf, och jag har skrive en tråkig sak om en tjej som älskar bandet The Gazette och alla hennes drömmar etc. Hoppas att ni gillar den, hade tänkt att posta den lite senare när jag har skrive några kapiteln :)

Fotografera
Eftersom jag är sjuk, har almost 40 i feber - ÄN! så måste jag hålla mig inomhus och det är hur tråkigt som helst så jag har fått mina galna idéer och tagit syster sonens leksaker och typ byggt nånting och använt sakerna hans och gort typ nå tema och fotograferat. Bilderna kommer ut sedan..

Tankar far omkring i huvudet
Ursch! Hade jag varit frisk nu hade jag fått varit i en musikstudio på lördag och spelat in en låt med en polare.. TYPISKT ATT MAN SKULLE BLI SJUK NU DÅ! men men, det kommer nog flera chanser - men jag har fortfarande ångest. För min polare skulle åka skidor etc och jag lovade att följa med och nu detta. omg! ångest! ångest! ångest! Jag har till och med ångest att jag inte har gått i skolan!

UPPDATE; 05.17 - Det snöar!
Det är ljust ute och jag ser hur snön far omkring - nästan så man blir lite åksjuk *lol*

Ska försöka sova nu - Sömnlös men helt utmattad av allt hostande etc. Ursch va jobbigt det är att vara sjuk!
Btw, syster och jag har målat om systersonens nya sovrum - jätte fint! Bilder kommer upp i morron :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback