Helikopter flyger på låg höjd

Var ute och gick med syster och hörde nått som lät - för skojj skull sa jag till syster "Hörde du björnen?" och såg liv rädd ut. Men sen skrattade vi bara, och sen typ 30 sek efter visade de sig att det var en  Helikopter som flög på låg höjd - hann kollade nog elledningarna eller nått.




»« Elin
2009-03-27 @ 11:46:12
http://booru.blogg.se/

Helikoptrar tycker jag låter trevligare än flygplan! Och då har vi flygplan som flyger här typ varje dag... xD


»« Elin
2009-03-27 @ 18:40:58
http://booru.blogg.se/

flygplan är helt klart roligast! (hata turbulens...), men lyft och landning är så äckligt att det är kul! du får flyga flygplan du med! :D vi kan typ åka till USA (jag vill dit, men vill inte åka själv xD)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback