Dagens fråga och massa mera

Hejhej!
Klockan är nu 1 på natten och jag och syster sitter och tittar på Uppdrag Granskning men jag är inte så intresserad av de. Hehe men men. Idag har jag och syster målat om systerson Gabriel's nya rum. Jätte fint och vädligt roligt har vi haft. Gjort maten idag också har jag gjort men det gick inte så bra. Haha maten blev bränd för de mesta men de gick att äta.. *host* haha.


Dagens fråga
Åh jag har funderat länge på att ha typ dagens fråga eller veckans fråga. Och nu tänkte jag att jag kunde börja med de. Svara gärna på frågan och berätta gärna för andra om frågan.


måste gå!

»« Elin
2009-03-27 @ 11:47:27
http://booru.blogg.se/

Låter skoj :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback