Tankar far omkring i mitt huvud jätte mycket

Hejhej! Var hemma hos Mia igår och pluggade. Det blev faktiskt lite gjort men inte så mycket. Men jag har börjat iaf. Andrea var så gullig och färgade mitt hår jätte rött! Trivs i de jätte bra. Men problemet var att jag hade bara en förpackning så bara överhåret fick bli färgat men de är snyggt ändå för underhåret är ljusrött/brun aktigt. Jätte snyggt!

Igår i skolan kunde jag inte sluta tänka på operationen. Och allting. Jag åkte hem tidigare dels kunde jag inte koncentrera mig och andra dels för att jag inte mådde bra. Nu kanske ni undrar varför jag inte mådde bra och då berättar jag att jag har sån magvärk, det känns som att dom skär inut i mig. Ryggen dödar mig, kan inte böja mig eller nånting utan att jag skriker ut av smärta. Och en annan del är att jag kan inte sluta tänka på operationen. Jag kommer att gå i dagar och fundera och grubbla över detta. Eva-Lotta & Carina försökte hjälpa mig med beslutet idag men allting känns så himla fel. Asså..  jag är bara arton år och har en chans att göra en operation som jag aldrig kommer att kunna ångra på. Jag kommer aldrig kunna töjja ut magsäcken igen utan den kommer att förbli liten. Och ja.. jag är också rädd för att jag ska fastna för plastikoperationer - som vissa kändisar.. Måste fixa botox i läpparna, bröstförstorning etc. Jag är grymt rädd att jag ska hamna i de träsket också efter jag ha opererat mig och tatt bort en massa hud från kroppen efter.  Ursch! Kan ni förstå hur mycket det far omkring i mitt huvud just nu eller? Ska jag göra operationen eller inte?



första bilden är före bilden på håret innan jag färgade de :D


»« Mino
2009-01-29 @ 17:58:19
http://manreet.blogg.se/

Svar: Inte mycket, kollar på allt jag beställt online :D Själv?


»« Mino
2009-01-29 @ 18:21:42
http://manreet.blogg.se/

Svar: Skor, kamera, jacka, bikini! :D


»« Emelie - EmeliesPlace
2009-01-29 @ 18:48:55
http://emeliesplace.blogg.se/

Så fint :D


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback