Solnedgång - rosa, lila, gul och orange



Bilden är tagen av: en vanlig digitalkamera
Datum; 9 Januari 2009
Tagen av; Emma

Vad är det svarta?
Det är täckten på grannens mark och skogsskiften's grannens :D
tyvärr blev bilden såhär - mörk och tråkig :(
försökte verkligen att få till färgerna och kontrasten så att trädena
och täckten skulle synas men det gick inte :(
Tyvärr!




»« Anna Phe
2009-01-12 @ 01:19:13
http://annaphe.se

Jag håller med dig, förstår inte hur folk är funtade faktiskt.



Låter bra att du i alla fall försöker, det bevisar att du har en vilja och det räcker för att kunna nå hur långt som helst! Ge dig fan på att du ska lyckas, gör allt i din makt för att nå dit och tveka inte en sekund om något skrämmer dig. Du måste tro på dig själv och stå upp i alla lägen, på vägen kommer det lossna bit för bit, både vad gäller tycket för sig själv och förmågan att lösa problem, ta tag i nya mål. En sak leder liksom till en annan, börja försiktigt med något enkelt du skulle vilja bli bättre på och sen höjer du ribban mer och mer. Musik, musik är allt, lyssna så mycket som det bara går, det är den bästa terapi man kan få, skratta och var glad och tänkt verkligen på hur bra du är och hur mycket du lyckas uppnå med, du lever inte i all oändlighet så passa på medan du kan.



Jag vet vad du menar med vården, jag var där med och man får kämpa för sin sak även om det borde vara dom som ska kämpa för sina patienter. Jag tycker du borde gå och prata med en arbetsperateput på ett vanligt sjukhus. Jag sökte till en underbar kvinna på min närsjukhus, en vanlig stödperson, jag var rädd först men jag tala till det inte fanns mer att tala om. Jag märke hur jag eltade om samma saker hela tiden och sen fick jag nu, tänkte va fan gör jag här och var fan är det för skit eltar hela tiden, tillslut gjorde jag det bästa jag kunde, tog tag i mitt liv och ju mer det lossna desto bättre mådde man :) Man mår bäst av att släppa det negativa och bara tänka positivt, det är inte lätt, men ger man sig fan på att det positiva är det enda tänkbara så lär man sig tillslut. Som sagt, det handlar om att tänka ego, inte att man ska skita i dem som bryr sig, men tänka sitt egna värde och sina drömmar, hela tiden, det ger sig med tiden :)



Å du, alla motgångar är inget att skämmas för. Jag gör inte det heller, det bevisar att jag är klok och vis, jag har gått igenom många saker som gör att jag skaffat mycket kunskap utav stort värde :)


»« Louise - Sveriges största au pair blogg
2009-01-12 @ 01:40:51
http://louisesa.blogg.se/

Wow jättesnygg bild, verkligen!!



Jag befinner mig i New Yorks huvudstad, Albany. 2½ timme ifrån NYC.



Kramar Louise


»« Sofi
2009-01-12 @ 01:43:19
http://beciell.blogg.se/

Här kommer en utmaning till er som bloggar =) Jag har nämligen framställt 20 frågor, ni hittar dom i min blogg.. Kopiera dessa 20 frågor till din egen blogg och besvara dom där.. Så får både jag och dina andra läsare veta lite mer om dig!


»« Maria
2009-01-12 @ 15:08:29
http://mariaholgersson.blogg.se/

Vackert


»« Beth
2009-01-12 @ 17:46:15
http://bethsblogg.se

SKitfin!


»« E L I N
2009-01-12 @ 19:13:40

bilden är fin, Emma! Keep it up! :)

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback