Månen och landet...

[bilden är tagen den 9 Januari]


Hejhej! Lite bloggning nu då! :D
Är fortfarande hos syster och ska nog vara de till tisdagen då jag ska in på nått möte på psyk (?!) och sedan typ två timmar efter ska jag på möte på ena skolan jag ska plugga på. Ska nämnligen studera på två skolor samtidigt för att försöka komma ikapp förra terminen och nu denna. Förra terminen var inte så lyckad för mig och nu riskerar jag att inte få fortsätta till tvåan på gymnasiet. Har gått på musik förr ett år men blev utkastad tack vare all mobbing och nu efter ett år kom jag in på foto o film. Och första terminen var hemsk - så jag, mamma, min mentor, min representant från kommunen min som har hand om barn från kommun som går på gymnasiet var där + rektorn bestämde att jag skulle plugga på IV igen samtidigt som jag läser några lektioner på gymnasiet eftersom IV inte kan erbjuda de.

Men men, ni får hjälpa mig så jag orkar med och stötta mig så jag klara mig att plugga på två skolor samtidigt. Snälla? :)

_______________________________________________________________________________________

Som ni vet så skrev jag ju att jag skulle ut till kyrkogården vid midnatt och fotografera. Tyvärr hände inte de :(
Fick passa och hjälpa min syster med hennes son för han var väldigt envis att inte sova. Allting slutade med att jag satte mig och spela xbox i stället. Kanske nån annan dag går jag ut och fotar :)
_______________________________________________________________________________________

Nu ska jag går och spela lite Halo2 x)
fråga mig inte varför, men hellre de än Bilar XD


Följ min blogg klicka på den rosa bloglovin
ikonen till vänster i listan och premunera på min blogg.
Jag kommer att lägga ut massor av bilder som jag själv har tagit
t ex solnedgångar, bilder på landet etcetc :)


Kommentera gärna inlägget; 4 spökansikten på en bild! SAMTIDIGT!
Vill jätte gärna veta vad du tycker om bilden. Alla positiva kommentarer godkänns!
OBS! Bilden är inte photoshoppad! Och det är ingen människa som är utklädd på bilden.
Det är 100% riktig bild! Jag fotograferade på ett träd och på bilden ser du resultatet hur det blev.





»« E
2009-01-11 @ 23:00:24
http://thedevilwears.blogg.se/

Tackar, god afton


»« karolina jonsson
2009-01-11 @ 23:02:32
http://jonssonfotograferar.blogg.se/

mysig bild :)


»« linnea
2009-01-11 @ 23:03:42
http://nejas.blogg.se/

Ah jo jag såg det, och jag kan väll säga att det liknar väll något pyttelite. Men man måste nog ha ganska vild fantasi


»« KelocC
2009-01-11 @ 23:14:38
http://kelocc.blogg.se/

Nice nice :D


»« E L I N
2009-01-11 @ 23:20:14

du kanske ska länka till det inlägget, så att man inte behöver bläddra så långt ner :]



(fin bild, btw! tycker om månen! :D här vågar jag inte gå ut, på tok för halt och vindar på stormstyrka. Moahah, I'll rather pass, to say. Haha xD)

»« BJERNHAGEN
2009-01-11 @ 23:23:00
http://lisabjernhagen.blogg.se/

Ja eller hur :D love them!


»« Michelle
2009-01-11 @ 23:23:30
http://themichelle.blogg.se/

sv. hm.. jag gillar nog Ashley mest egentligen men man har hört så mycket mer om Mary-kate så därför velar jag lite mellan de båda :P... själv då?


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback