Kevin Borg har skrive till mig :D

Wiie. Fick en känsla att gå in på Kevin Borg sidan jag har gjort på myspace och då stog det att jag hade fått mejl. Och nyfiken som jag är så kollade jag och jag fick världens shock - jag hade fått ett mejl från Kevin Borg han själv!!!!
med stora ögon läste jag rubriken "Hej sötis" och öppnar snabbt mejlet och det stog såhär

Rubrik: Hej :sötis
Meddelandet: Jag blir bara glad om du vill göra en fan club för mig ...tack så mycket jätte stor Kram

PIRR I MAGEN OCH TÅRAR RANN AV GLÄDJE :D

Taadaa!!
Nu är jag officiell då :D Wiiiieeeee!!!!
Klicka på bilden för att komma till sidan på myspace :D








»« Moa
2009-01-06 @ 21:58:50
http://moaboaloa.blogg.se/

Så himla coolt! ska du vara med på grammisgalan OCH har fått ett meddelandet av Kevin Borg i myspace?!


»« Moa
2009-01-06 @ 22:18:51
http://moaboaloa.blogg.se/

svar: Haha, det förstog jag! :-)


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback