Jag försöker iaf . . . .

Jag försöker verkligen att svara på alla kommentarer :(
Jag försöker också att uppdatera så mycket jag kan med bilder som jag fotograferar.
Jag försöker att vara snäll och trevlig mot alla :(
Men det känns som att det inte går :(
Det känns som att jag är otrevlig mot er alla - förlåt i sånna fall :(

_______________________________________________________________________________________



Bilden är tagen den
12 Januari 2009
Kamera; vanlig digitalkamera
Tagen av; mig
Plats; Databordet hos syster Camilla

Om Djuret
Katt som heter Grålle och
han är ungefär 4månader gammal.

______________________________________________________________________________________

Just nu;
Ändrar storleken på bilderna jag har tagit medans jag har och är hos min syster. Lyssnar även på min nya drog låt; Alesha Dixton - The boy does nothing. Syster Camilla kollar på tv4 på nånting om siamesiska tvillingar o__O.


»« caroline
2009-01-12 @ 22:06:29
http://celandine.blogg.se/

tack ska du ha :D



vilken söt kissemiss!


»« emma.
2009-01-12 @ 22:07:01
http://hagelstorm.blogg.se/

japp


»« E L I N
2009-01-12 @ 22:50:56

jag tror jag är lite förälskad i kissen. ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback