Sundsvalls bus på stan



SUNDSVALL IDAG!
herregud! fan va jag och Petra va knäpp idag. Shit asså. Jag jävlades med henne genom att prata skånska och allting. Riktigt roligt. När vi åkte till Birsta City för att hämta Petras mobil jävlades jag med henne sedan hela dagen. När vi skulle åka från B City så börjar en tant - tror hon är typ alkis eller nåt - iaf, hon började att fråga oss om vi hade barn, körkort, bil, om vi bodde ihus och fan allting. Shit asså! liksom, en random person frågar oss de och vi hade aldrig sett henne förr. Men men..

Skit roligt hade vi idag. Vi måste fan göra om det nångång Petra <3
du och jag till Sundsvall <33



»« .....
2009-02-20 @ 22:38:18

heej, besök www.muuas.blogg.se glöm inte att komentera

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback