DAMP PÅ BLOGGEN!!! :@

URSCH! Är det bara jag som inte kan svara på kommentarer?

Då svarar jag här; Mimmi om Våga vara dig själv!:
Kommentar: tack du, detsamma! :) God natt :)
Svar: Aw tack :D Godnatt!

Elin om Våga vara dig själv!:
Kommentar: mitt självförtroende stinker och det vet du mycket väl.
förstörde kompisens liv också, känns det som... du vet vem jag menar, eftersom jag berättade...
trevlig kväll påre^^
Svar: anledningen till att ditt självförtroende är så dåligt är för att du inte släpper
taget om ditt förflutna och att du aldrig lyssnar på vad folk omkring dig säger om dig..
Och tro mig! Det jag smsade dig om hela natten typ ska du .. läsa.. lära in... följa de.. och allt blir bättre.
Det är bättre att säga sanningen från första början än att hålla på och ljuga och ge personen en fel syn på dig.
Och då blir personen mera sårad för att han/hon har sett en fejk.

Elin om Vad är ADHD egentligen?:
Kommentar: intressant läsning, lär mig mer :)
Svar: va kul! :) ville bara att människor skulle för en gångs skull förstå vad ADHD är egentligen.

angelica om Våga vara dig själv!:
Kommentar: bra ! självklart ska man våga ! det gäller bara tt ta sig dit men när man väl gör det så är det skönt !
Svar: jo de är därför jag länkade till "Få ett bättre självförtroende" :)
*plus att jag skulle kommentera hennes fina bilder*

Lovisa om Våga vara dig själv!:
Kommentar: NU ska jag ur datorn, borsta tänderna och iväg på praktik 8-16, sen ska jag träna! :)
Hur ser din dag ut?
Svar: åh låter tråkigt ^^
hehe ah du, skolan - sluta ett.
sen sova ja ;o
två timmar och nu här :D

Amy.C om Våga vara dig själv!:
Kommentar: Fint skrivit faktiskt:D hehe..^^
ha en bra dag lah=) pösspösss
Svar: Aw tack så mycket :D
ha de bra idag :D pusspuss

My om Våga vara dig själv!:
Kommentar: ellerhur, visst är dem :) dom är mina solstrålar i livet :) haha ajdå ;p
Svar: AAAAAAAAAAW Men gulligt :D

Elin om TVÅ NYA HEADERS!:
Kommentar: båda är bra, och du vet varför! :D
Svar: ah som du upprepar dig ja XD men jag är INTE bra på photoshop!

Amanda om TVÅ NYA HEADERS!:
Kommentar: Jorå det är väll helt ok.
Vad gör du då ?
Svar: låter bra de! Ah du, inte så mycket just nu.
Dampar på blogg som inte låter en kommentera andras bloggar. du då?

Anonym om TVÅ NYA HEADERS!:
Kommentar: Snygg blogg =)
Svar: Tack så mycket :D

Åsa om Våga vara dig själv!:
Kommentar: bra inlägg :)
Svar: Tack :D

Sophia om Soluppgångs fotografering @ skolan:
kommentar:
IV vad är de för linje ? Och är de en bra linje?
Vad är de förskillnad på IV och nån annan? :)
Jag undrar eftersom jag ska byta till en linje och behöver lite tips :D
Svar: IV är inviduella programmet eller hur det stavas. Det är som en stöd skola där du kan läsa upp dina betyg för att komma in på gymnasiet. Och hoppar du av en gymnasie linje så är skolan fortfarande ett stöd för att kunna klara dina betyg för att igen kunna söka om till gymnasiet. Det är som en stöd skola, en lugn skola där man får en massa hjälp :)

så äre iaf på min skola :D





Jag vet inte om ni alla fick kommentarerna :(
hoppas det. Om inte så har ni ju läst här


»« Amanda
2009-02-04 @ 08:20:04
http://amundasfotoblogg.blogg.se/amandasblogg

mina kommentarer funkade inte heller att svara på men nu funkar det igen.


»« L o t t i i i z z
2009-02-04 @ 12:08:45
http://lottiiizz.webblogg.se/

Hade oxå svårt för att svara på kommentarer igår.. men nu har alla kommit tillbaka! Allt bra med dig idag? kram!


»« Anna Lorentzson
2009-02-04 @ 14:22:20
http://ettsmultron.blogg.se/

Jag tycker blogg.se dampar ofta.. :/


»« Åsa
2009-02-04 @ 14:35:27
http://asajuntti.blogg.se/

Det verkar som att kommentarerna går fram utan att man vet om det! :) får jag länka din blogg?


»« Kalle
2009-02-04 @ 14:36:05
http://elviskalmar.blogg.se/

alla kommentarer låg visst nere.. 28 miljoner kommentarer eller nåt skulle visst flyttas. pff!


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback