Oj! Problem med datorn och jag var med i tidningen igår!

Hejhej!
Nu sitter jag vid Soeticz dator. Yes min systers dator. haha, ialla fall. Min kamera från skåne har fortfarande inte kommit. Så himla störigt. Tänkte bara berätta de om ni än sitter och väntar på bilderna från Skåne - det kan ta ett tag. Grymt besviken på min farmor men men. Tänkte berätta en annan sak iaf.. Jag bläddrade igenom tidningen igår och tänkte inte på lilla sidan för barn. *skratt* och idag när jag bläddrade igenom tidningen igen så såg jag de! Min bild jag fotograferade förr när jag var ute och gick med syster var med i tidningen! Plus min lilla artikel om Tokio Hotel! Jag fotograferade artiklarna men kameran är död -.-" så bilderna kommer ut senare - hoppas jag *skratt*

Anywayz, I dag åker jag till pappa och kommer att vara där hela helgen. Han, jag och mamma ska åka på marknad i Sundsvall och jag kommer nog att åka en massa tivoli. Jätte roligt! Längtar verkligen! Länge sedan jag åkte tivoli så det är nånting jag verkligen ser fram imot :D

bloggar mera sen :)

Puss på er!
svarar också på kommentarerna snart!
har lite mycket att göra - måste packa, hjälpa mor med saker och en hel del annat. men jag lovar att jag svarar på kommentarerna snart!

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback