Hej tomtar slår i glaset och drar majistern i snoppen

Hej söta människor,
Kom nyss hem från skolan och är hur trött och hungrig som helst. ursch ursch. I skolan har jag haft världens låt på hjärnan bl.a Dear Penis (kolla videon) och "Hej tomtar slår i glaset och drar majistern i snoppen" (stavning?) och under hela sista timmen - hade historia satt jag och sjöng den högt och min lärare började skratta 8D han digga min låt. Woh jag äger.Hahaha. Det var lite roligt. Sjöng den även för Filip i klassen och han dog ju av skratt. Skrev även om texten lite då och då och sjöng "hitala" i stället för majistern. Min lärare heter Hitala i efternamn så. Hahaha massa skojj.

Nä, nu ska jag dra och äta lite granna ^^ bloggare mera senare :*



------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback