Bålmning av ciggaretter

Ursch! för några timmar sedan slutade Robins begravning ( Vila i frid<3 ) och jag mår så dåligt att jag inte kan dricka utan att bli illamåeende. Är det nå fel på mig? De ända jag typ kan göra är att röka och sitta här ._. sjuuukkkt!!! Jag bålmar ciggaretter och tårarna bara rinner!

funderar på om jag ska gå och kolla på tvn men jag tvekar. ska försöka äta nånting ;___________; man måste ju!!



(bilden tagen nu medans jag prata med Mia i telefonen.)


17:28
Mia ringde (puss på henne, räddaren i nöden!) och frågade om hur kvällen skulle bli. Vi kom fram till att vi skulle skita i träningen ikväll med tanke på vad som hänt denna dag. Så jag ska umgås med henne, hennes make Mange (<3), Livis, Joshua och Celine. Vi ska kolla på fredags finalen av Idol *snälla skjut mig* haha. Diggar inte Idol, men men. Jag vill inte vara hemma at the moment så man får plåga sig själv. Ska träna antingen på söndag i stället.

PACKNING FÖR IKVÄLL:
* ciggaretterna
* cash
* mobilen
* laddaren


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback