Vill du bli länkad i min blogg?



Vill du bli länkad i min blogg?

Kommentera då detta

Namn (dig):
Din blogg adress:
Varför du vill att jag ska länka dig:


Länkar ni mig, länkar jag dig =)


Innan jag länkar er så kommer jag att kolla upp eran blogg
och se att ni har länkat mig. om ni länkar mig och sedan tar bort mig,
måste du berätta det för mig så jag kan ta bort er också!




»« idasuicide
2008-12-25 @ 11:25:50

Om jag skaffar blogg så ja gärna tror jag ska gära dt :)

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback