Träffade Danny, Kevin Borg, Alice Svensson, och Robin Bengtsson idag :D

Hej hej! Lite bloggning här nu bara lite snabbt! hihi.
träffade Kevin Borg idag, heeelt överlycklig var jag då men även Alice, Robin (ursch) och Danny träffade jag också!

MiNi KONSERT

Idol skulle komma 12.00 men kom efter 12.30
drygt att vänta!!! Sen började de... Wiiee, först sjung Robin sin låt "Mercy" och sen Alice med "Unwritten" tror jag den heter och Kevin sjung "Gimme x3" och "Living on a prayer" i Sundsvall!! Wooh! Självklart fick jag videofilma med min polares kamera och fick typ kramp i armen så att de kändes som att armen skulle trilla av. Haha. Efter "konserten" stack jag och min syster till kön för att träffa dom och de gjorde vi.

Inköp:
* Idol skivan
* Kevin's singel x2

Sen när det var våran tur - min, syrrans, min polare och hennes barn att träffa dom gav jag kevin ett brev.. Neeejjj ppl! inge loveletter här inte! nej nej! men men, han tackade massor och få se nu vad han säger *svarar bx*. Kramade han två ggr och värsta länge också :D han lukta gott o__o . Sen vare Alice tur men henne hann man inte prata med. Sen var de Robins tur och han var hur sur som helst så de digga varken jag eller min syrran eller min polare. Så .. what ever ^^


15.30 - Danny
Har aldrig sett nått sånt bra framträdande som han gav. Förutom Cinema Bizarre och Kevin då men ni fattar vad jag menar ^^ hehe. Syrran videofilmade och jag fotade. Sen videofilmade jag också en bit ^^ men fotade mest :D

I kön
stog jag och min syster och töntade oss och sa på skojj att vi skulle slita tag i Danny och säga att "han betyder mer än min egen familj" som tönten gjorde om Johan Palm. haha vi har så jävla roligt åt de.

Orkar inte berätta allt x) men detta är de mesta iaf!









Jusste ja - i kön stog jag och syrran och skojjade om att jag
skulle fråga Danny om han kunde göra en grimars
                                                         och jag min knäppa sak did it.


Jag: *tittar på Danny* Danny?
Danny: *tittar på mig* Ja?
Jag: Kan jag få fråga dig en konstig fråga?
Danny: Självklart
Jag: Kan du göra en rolig grimars?
Danny: *skrattar men skiner upp som en sol* SJÄLVKLART!
Danny: *ställer sig upp och trodde att jag skulle va med* Ska du vara med och göra grimarsen?
Jag: Nej *skrattar* jag fotar
och sen gjorde Danny denna grimars

»« SANIBO
2008-12-27 @ 22:20:19
http://ssanibo.blogg.se/

NEJ! FUCK U! haha jag är ju in love with danny! har bara träffat honom en gång, ..





sv: haha men då rockar du också.

prenumerera gärna!


»« Anna j.
2008-12-27 @ 22:22:47
http://annajin.blogg.se/

Haha, kul det där med Danny :)


»« Diddi S
2008-12-29 @ 21:47:51

hahaha! Danny e gullunge juuh ^^

»« Râch/xECHELON
2008-12-29 @ 23:41:23

hahahahaha. alltså det med danny.

jag har också varit med om det!

jag skulle ta kort åt min kompis.

och så sa jag till alla andra (danny satt sist, bredvid..lilla Sara eller va hon nu hette) att dom skulle göra en grimars. och när jag kom till danny han fattade inte >_>. "hej kan du göra din värsta grimars?" ser gld ut och ler som vanligt

jag tänkte liksom "okej..XD"

och sara :"din värsta grimars vare ju?! eller du kanske tkr det där är din värsta?" xD

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback