Robin E gillar INTE mig!


Söta bilden jag tog ^^ <3


nej nej!! ni fans till Robin E har fått allt fel. När han gjorde posen till mig när
jag träffade han så var det för att jag frågade. Inte för att han måsta.
Och de roliga är, många sa "GÖ SAMMA ÅT MIG MED"
men det gjorde han inte =D I feel so special =D
Efter posen som jag tog bild på frågade en tjej mig
om han gillade mig och typ "dejtade" varandra
och jag ba; WTF! Varför skulle han gilla mig?
Sen var jag och Maria tvungen att leta efter en koisk för att handla
dricka och snacks men Mia blev sugen på en glass så hon köpte en
Sandwish och jag är piggelin! KÄRLEK PÅ PIGGELIN!


Måste berätta när Robin, Johan och Lars skulle signera
Så jävla sjukt! Jag var den ända som frågade om dom kunde signera åt mig
och alla andra ba "SIGNERA DETTA ÅT MIG!" värsta bestämt
men ingen hade emot de tills jag frågade Robin E om han kunde signera åt mig
och han blev glad för jag frågade om han kunde signera inte som dom andra
som bestämde att han och dom andra skulle signera. Så himla sjukt asså!





------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback