Mamma höll på att skita ner sig i morse när våra gäster kom

Lilla farbror polisen kom till oss

Haha, jag måste bara berätta detta innan jag glömmer bort det. Jag själv låg och sov men mamma berättade när jag vaknade. Polisen var hos oss i morse och frågade om våran verkstad var öppen än efter 18 år. Han som har byggt vårat hus hade sagt att vårat garage var en bilverkstad och det trodde såklart polisen. Men men. Det var lite roligt för mamma berättade också att hon höll på att skita ner sig - Va äckligt XD

Haha dom trodde nog det säkert bara för att vårat garage är så stort att man får plats med 3 lastbilar i det samtidigt. en riktig dröm för alla bilmekaniker - men tyvärr XD inte till Salu...än XD hahaha



Dagens låt: Lady Gaga - Poker Face
kärlek på den låten <3






------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback