Klockan är efter 5 på natten/morronen och lilla jag kan inte sova...

Hejhej, Klockan är efter 5 på natten/morronen och lilla jag kan inte sova.... tack vare mina luftrör som piper varje gång jag andas ut genom näsan. Detta är tack vare rökningen. Och jag måste sluta röka innan nyår annars får jag inte följa med man far och två är mina syskon till farmor och kusinerna. Det kommer verkligen att bli svårt men jag ska göra de. Haha hoppas jag oO 
 "se mig, hör mig, rör mig...." den låten har jag på hjärnan med Linda Bengtzing. Tack vara att min vän Maria spelade den i bilen på väg hem från Stockholm så jag somnade *rodnar* och då fastnar allt lär hör på hjärnan och kan inte sluta tänka på de. Till exempel, skulle de vara nån som sjöng "Bananer i pyjamas" så hade jag gått heja dagen och sjungit den. Haha sjukt! John Blund borde börja jobba tycker jag! TRÖTT! Men kan inte sova. Så jobbigt. Att räkna får funkar inte, att tänka på killar som man gillar nakna funkar inte heller. Fråga mig inte varför man skulle tänka på de. Min psykolog föreslog de en gång när jag gick till henne förr och berättade för henne att jag ha sömnsvårigheter. Och då sa hon de. "tänk dig killar som du gillar och fantisera dom naken" när jag ba "WTF!" Aja nog om mig. Ska lägga mig och försöka sova. Godnatt alla och glöm inte att kommentera. Jag kommenterar ALLTID tillbaka..

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback