Jag har kastat en snöboll i huvudet på Kungen och massa mer kändisar

Oj hoppsan de är många de. Jag har åkt på marknader typ praktist taget hela mitt liv
så man har ju träffat kändisar via de. men nu kör vi med listan x)

- käkat mat med Markoolio
- Tommy Körberg handlade av oss
- Hjalle och Heavy's turné buss har jag varit i. och pussat Heavy xD jag var liten då! så tyst!
- Charlotte Perelli (eller hur hon stavas) eller Nilsson som hon hette då
- Roger Pontare - Furuvik
- Snake of Edens trillingar~ Rock, Kelii & Izzy - OKEJ skriver dom i och har gjort ett tag
- Nordman's turné buss har jag också varit i
- Brandsta City Släckers's har jag också varit i XD och även legat i deras sängar XD
- Tokio Hotel - skivsignering
- Cinema Bizarre - backstage ~ jobbar för dom officiellt
- Johan Palm
- Johan Palms bror
- Alice Svensson
- Alice Svenssons mamma och familj
- Kevin och hans flickvän
- Robin Eriksson
- Lars nånting från Idol
- Yazmina från Idol
- Anna från Idol
- Danny
- Ola Svensson
- Amy Diamond
- han som sjunger "Anna Anakonda"
- Drottningen - kramat henne
- Kungen - kastat en snöboll i huvudet på han men det var en ispärla igentligen o_o FÖRLÅT KUNGEN!
- en känd kristen sångerska som heter Maria Nordenback tror jag de var. Hade henne som lärare på ett läger x)

                                 och så har jag träffat en massa mera jag inte kommer på

Kändisar jag har sett live

- alla dom som var med på Idolfinalen i början av gamla deltagare.
         kommer inte ihåg alla
- Måns
- Markus Fagerwall
- Ola Svensson [igen]
- Agnes
- Marie Picasso
- Darin - både på scen och inte på scen
- il Divo
- Sven- Ingvars
- Amy Diamond [igen]
- Flo Rida
- Adam Tensta
- Colby O'Donis
- Mange
- Petter
- Daniel Adams-Ray (Snook) på Terminalen
- Oskar Linnros Ä.K.S. Kihlen (på scen med Petter)
- Simona (The Voice)
- den roliga saken från The Voice
- Vakna upp med The Voice - Josefin och två gubbar x) kan inte namnen på dom
- Carolina Gynning + mer

som sagt jag har både sett och träffat många kändisar i mina dar och jag slår vad om att det inte är över än på ett bra tag.

»« Erika
2008-12-27 @ 23:09:20
http://otteer.webblogg.se/

jaa men den äger ;)


»« Emma & Bettan
2008-12-27 @ 23:16:28
http://babesontour.blogg.se/

tack så mycket ;) Hoppas du får en bra kväll :)


»« Anna j.
2008-12-28 @ 13:44:47
http://annajin.blogg.se/

HJÄLP VAD MÅNGA :O :D



Du kastat snöboll på kungen? x'D


»« nathalie
2008-12-29 @ 06:54:31
http://mirabiledictu.blogg.se/

Tack detsamma :)

Och Ola svensson?! Jag är ju hemligt kär i honom :P

Och jag vill också krama drottningen..

Gott nytt år!


»« Emelie
2009-01-14 @ 00:55:13
http://emelieblomqvist.blogspot.com

Av ren nyfikenhet. Hur kan du kalla Johan Palms bror och Alice Svenssons familj för kändisar? ;P


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback