Jag försökte råna mamma med ett skohorn

hej hej!
haha jag måste bara berätta en rolig sak!
I fredags innan Maria och Andrea kom gjorde jag mig klar och fick världens knäpp! Jag hade tagit en massa bilder och hade en halsduk över näsa och munnen. Och då slog det mig, Jag gick ut i hallen från badrummet och tog ett skohorn och jag visste att mamma var i telefonen men kunde inte vänta så jag gjorde det ändå.

Jag gick in vardagsrummet där mamma satt i telefonen framför tvn och sa "Ge mig pengarna, ge mig $100.000 annars dödar jag den" och tog en nalle och satte skohornet mot huvudet på den. Och mamma bara dog av skratt och sa "ja du är ju rolig också jävla åkerspöke"  och sen dog båda av skratt. Sedan försökte jag igen men lät lite arg bara för skojj skull och sa "få jag pengarna! du har 2 minuter på dig annars skjuter jag dig" och riktade skohornet mot mamma och hon skrattade och tanten mamma snackade i telefonen med skrattade också. Man kunde höra henne skratta. Såå roligt kan man ha i Norrland XD

Såhär såg jag ut:



Ursäkta "posen"


Ha de! Kommentera min blogg så kommenterar jag din =)



»« idasuicide
2008-12-21 @ 18:07:48

haha du får gärna komma & hota mig också :'D

»« anna
2008-12-21 @ 19:31:59

vad har det där med norrland att göra och vad var det roliga med det?

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback