IDOL idag + IDOLFINALEN NÄSTA VECKA!

Ojoj! 80 ggr har jag och min syster röstat på lilla snyggingen Robin Bengtsson! Hoppas han verkligen går till finalen!! Jag ska dit nästa vecka och jag vill verkligen se han! 1. Han är snygg 2. Han är snygg 3. Han kan sjunga 4. HAN ÄR SÅÅ SNYGG! haha skojjar! låter lite som fjortisarna från förra veckan när Johan "Målbrottet" Palm åkte ut. haha guud vad jag skrek av jubel då. Jag väckte mina små syskon då! Hoppsan! Aja, Hoppas att man får bra bilder. Ska ha båda mina digitalkameror med mig. Hoppas man får ha de med sig. Ska även låna systemkamror av skolan. Dom vill att jag ska ta bild åt dom o__O fråga mig inte varför. sjukt! men men! får se om man får ha systemkamror på finalen. Tvekar.

7 DAGAR KVAR TILL FINALEN!
6 DAGAR KVAR TILL STOCKHOLM!

_____________________________________________________________________________

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback