Han spelar med mitt hjärta

Jag föll för en kille som jag verkligen ville han. Allting var så bra tills jag fick en konstig känsla att det var nånting som inte stämde. Mycket riktigt. Jag följde känslan och bad en vän till mig att ta reda på sanningen. Sanningen sårar verkligen! Jag bad henne fråga en massa saker som hon skulle skicka vidare till han och så skickade hon mig svaren från henne.. Och jag blev så sårad och ledsen när hon skickade de han skrev till mig så det går inte att beskriva hur mycket mitt hjärta krossades. Tårarna rann ner för min kind och jag ville bara dö. Allting rasade samman när jag läste meningen "nej vi bara spelar med varandra". Jag spelade aldrig han. Utan han spelade mig. Vi har träffats i verkligheten och är bra polare men så kom kärleken i vägen. Men när jag kände att jag fick nog berättade jag för han att jag har känslor för han och att jag aldrig playade han. Och nu kom vi båda överrens att bara vara vänner nu och se med tiden vad som händer för tydligen har han känslor för mig också -.-" vilket jag inte tror på. Men what ever. Orka falska vänner. Eller jusste ja, han är ine min vän längre.

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback