GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!



GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Händer ikväll då?
själv ska jag till bror och fira, ska väl dricka även om man är sjuk *lol*
Gommseglet eller vad de i halsen heter har svällt upp -.-" mys!
men men, får plåga sig själv *asg*

Om ni undrar varför jag postar så mycket på Kevin är för att jag tycker han är super bra!
Asså, man kan inte hata honom *shockad*



Random bild, gjord av Nina på Kevin's forum.

»« Anna j.
2008-12-31 @ 16:10:49
http://annajin.blogg.se/

Kevin är gullig :3



sv: Heh, gör det du! Gott nytt år btw :D


»« nikita g.
2009-01-01 @ 01:11:12
http://nikitaz.blogg.se/

gud vilken härlig blogg! massor utav fina bilder ifrån idolfinalen också :D

GOTT NYTT ÅR!


------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback