Filmstjärnans syster ihjälkörd

Macauley Culkin är "förkrossad" över förlusten av sin syster.

Filmstjärnans syster ihjälkörd

"Familjen är förkrossad"

Macaulay Culkins syster Dakota omkom i en trafikolycka.
Nu kämpar den stora familjen med sin sorg.
– De är absolut förkrossade, säger Culkins manager.
”Ensam hemma”-stjärnan Macaulay Culkin,28, förlorade sin storasyster förra veckan. Dakota Culkin, 29, blev påkörd av en bil i Los Angeles och omkom senare på sjukhuset UCLA Medical Center, skriver People. Den stora familjen bearbetar nu sorgen efter olyckan.

– De är förkrossade, absolut förkrossade. Det kan jag jag säga, säger Macaulay Culkins manager Emily Gerson Saines till tidningen.

Macaulay Culkin har tagit en paus från inspelningen av ”Kings” för att bearbeta sorgen tillsammans med familjen.



Vila i frid Dakota


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4013637.ab

»« mademoiselles
2008-12-25 @ 17:18:27
http://mademoiselles.blogg.se/

fy vad hemskt :( åh..


»« Elin
2008-12-25 @ 20:39:16

läste för ett par dagar sen...



tråkigt att det händer sådant :/

------------------------------------------------------------------------------------------------
______Jag granskar mina kommentarer innan dom publiceras.
____ Tänk på att ditt IP loggas då du kommenterar.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din åsikt:

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback